Tuesday 18 December 2007

Που'ειν η αγαπη;

Χθες που λες ειχαμε βγει με φιλους, ειχαμε κατσει στο αμαξακι κ το ειχαμε κανει τεκε κ μεχρι στιγμης ολα καλα πηγαιναΝε!οι 2 πορωμενοι με electro μουσικη mesh κ δεν συμμαζευται, ο αλλος ψιλοσκυλακος rnb κτλ...δλδ κανενας κοινος γνωμονας ναι?οοοοοοοχι!εκει που καθομασταν ωραια κ καλα κ ακουγαμε galaxy πετανε την ιδεα αμφωτεροι:ρε σεις να μην βαλουμε λιγο χατζηγιαννη να γουσταρουμε; στραβωνει η δικια σου αλλαααα κιουρια!"καντε οτι θελετε...ΧΕΣΤΗΚΑ" μεταφραση:δεν θελω δεν θελω ΔΕΝ ΘΕΛΩΩΩΩΩ!!!!ε απο δω το φερανε απο κει το πηγανε καταληξαμε να οδηγουμε με 80 στις ερημιες κ να αναρωτιομαστε που (σκατα...) πηγε η αγαπη!κ μετα λες οτι μπορεις να το αποφυγεις,αμ δε!ο χατζηγιαννης ειναι σαν τον ηλιο του ΠΑΣΟΚ...οπου κ να πας...ΘΑ ΣΕ ΒΡΕΙ!

12 comments:

GAGG said...

Δηλαδή ο Χατζηγιάννης ευθύνεται για την έλλειψη κοινής συνιστώσας στις μουσικές προτιμήσεις της παρέας σου ? Έλεος ! Μήπως ευθύνεται και για την διακοπή της μετανάστευσης του αποδημητικού ερωδιού της Αφρικής ?

Unknown said...

gagg το κειμενο πηγαινε σε σχολιο που ελαβα κ αφορουσε την επιλογη των μουσικων μου προτιμησεων κ οτι μπορω να ακουω κατι αλλο αντι για χατζηγιαννη,κ εξηγω οτι οταν παιζει ΠΑΝΤΟΥ ειναι δυσκολο...τωρα το μπλοκ το ανοιξα για να πικαρω κατι φιλους μου που τον εχουν θεο κ ελεγαν οτι δεν μπορω να το κανω...(ναι ειμαι πολυ αντιδραστικο ατομο το ομολογω) τωρα οσο για την κοινη συνιστωσα αυτο που με προβληματιζει ειναι οτι ατομα με εντελως διαφορετικα γουστα, απο μικρους μεχρι γερους πινουν νερο στο ονομα του...κατα τα αλλα νομιζω οτι εσυ το εχεις παρει το θεμα πιο σοβαρα κ απο μενα ενω πραγματικα η ολη φαση απο την πλευρα μου ξεκινησε σαν χιουμορ...

GAGG said...

1. Και γω δυσφορώ τρομερά με διάφορους Λαζόπουλους, κλπ, αλλά δεν βγαίνω να το κάνω θέμα. Κρατάω ένα επίπεδο.
2. Ο συγκεκριμένος αοιδός απευθύνεται σε κοινό σχολικής και προσχολικής ηλικίας και έχει γίνει μάγκας στις πλάτες του ΟΤΕ.
3. Οι φίλοι σου που τον έχουν θεό, απλά θέλουν να έχουν κάποιο σα θεό, αύριο θα έχουν βάλει άλλον στην θέση του
4. Ο σοφός άνθρωπος ασχολείται σοβαρά με τα ασόβαρα και ασόβαρα με τα σοβαρά, όπως έχει πεί και ο Κουν-φού-κιος.

Unknown said...

εγω δεν ειμαι υπερ του επιπεδου αλλα του επιπεο μαλλον! σοφος ανθρωπος;μεγαλη κουβεντα ρε συ!

korax said...

Σκηνη Νο 1 :

Ειμαι με την γυναικα μου το καλοκαιρι σε επωνυμο καταστημα με εσωρουχα και μαγιω για να ψωνισουμε. Τριγυρναμε αναμεσα στα διαφορα σταντς με τα ρουχα και χαζευουμε τα ρουχα ενω απο τα ηχεια ακουγεται ελαφρα ποπ τραγουδια,ισως και ευχαριστα για το περιβαλον.

Ξαφνικα μπαινει το επομενο κομματι του Εθνικου Σταρ Ολων των Λαϊκών Καψουρογκόμενων !

Η μεχρι εκεινη τη στιγμη σοβαρη και αξιοπρεπης προς το sexy πωλητρια (30 το πολυ,ψηλη,βαμμενη ξανθια, trendy ντυσιμο, μαλλον λαϊκο κοριτσι που ανερχεται), πανω στο ρεφρεν αρχιζει να φωναζει με παθος που ακουστηκε σε ολο το μαγαζι¨"ΔΕΝ ΦΕΥΓΩ ΑΝ ΔΕ ΦΥΓΟΥΜΕ ΜΑΖΙ" !!!!!!!!!

Ολοι οι πελατες εχουμε μεινει να κοιταζομαστε.......

Τελικα ειναι αληθεια: Οπου και να πας ο Χατζηγιαννης θα σε βρει !!!!!

Anonymous said...

Τουλάχιστον εγώ έχω γκόμενο κούκλα μου.

Unknown said...

ΜΙΧΑΛΗ ΜΟΥ!με τιμας που ερχεσαι στο hate club μου!να το χαιρεσαι το αγορι σου τωρα στις γιορτες κ να μην ξεχνας ε...οταν βουτας να φορας το "σκουφακι" σου για να μην "κρυωσεις" ναι;!Μι-χα-λη ζου-με για να σ-α-κουμε!

testsd1222 said...

Me pareksigises agapiti mou,
De to phra toso sobara oso fainetai.
genikotera ta teleutaia xronia parakolou8w se arketa megalo ba8mo th mousiki biomhxania logw douleias ki apla sou eipa th dikh mou apopsi..
Ok ena dikio to exeis oson afora to oti opoudhpote kai ana pasa stigmi mporei kapoios na ekte8ei ston hxo tou xatzigianni...

Kai h alh8eia einai oti epese polu prow8hsh kai ftaine kai oi djs giauto pou ola tou ta kommatia ta ekanan soupa. Opws egine soupa mesa se xrono DT to "thwma eisai spiti?" h to "beggin" to opoio einai kommatara ki omws sixa8ika na to akouw eksw kai mesa kai pantou...



les na ftiaksw ena hate club gia tous haters????


regrets!!!

Anonymous said...

Εύγε καλό μου κορίτσι που εξωτερικεύεις το μίσος σου προς τη χαντζιγιαννούλα!!!

Σαν κυβέρνηση πρέπει να να κάνουμε κάτι για κάτι τύπους σαν αυτό το παλιόμουτρο τον modus vivendi.

Θα φροντίσω προσωπικά γιαυτό.

Γεια χαραντάν κ. Μιχαλάκη.

melancholic said...

http://www.facebook.com/group.php?gid=15250532965

αν δεν μισείς και το facebook...

Unknown said...

melancolic μαζεύομαστε σιγά σιγά!

Idom said...

Καμιά καινούργια αναρτησούλα θα δούμε σε αυτό το blog ή πάει, τον συνηθίσαμε και τον X"johnny;

Idom